تعطیلات در چه حاله
خوش میگذره؟
وااله من که دارم میترکونم شب ساعت3 خوابو ظهر ساعت1 بیدارم فقط امیدوارم این تعطیلات تموم نشه تا جلو این پیشرفت چشم گیر ماهم گرفته نشه
دوستان هرزگاهی اگه کارتون تو تلگرام و ایسنتاگرام و وی چتو و تانگو نمیدونم هر چیزی که دارین،تموم شد یه سر هم به این وبلاگ خودمون بزنین تارعنکبوت بست بدبخت
امیداورم روزای خوبی داشته باشین فداتون بشم به امید دیدنتون تو مدرسه 57 روز دیگه بابای
ما را در سایت اخبار و درسامون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15